Vi genindfører afhentningsfrist

12.02.21
Fra fredag den 12. februar genindfører vi frist for afhentning af opfyldte reserveringer, der står på Hovedbiblioteket.

På grund af den lange nedlukning har vi stadig materialer stående helt tilbage fra begyndelsen af december måned. 
Nu er Click ’n’ collect på Hovedbiblioteket blevet så stor en succes, at det kniber med plads på hylderne. Derfor må vi gå tilbage til at sætte en afhentningsfrist på opfyldte reserveringer. 

Afhentningsfristen bliver på 14 dage. Materialer, der har været klar til afhentning helt tilbage fra før jul og til den 11. februar, skal være afhentet senest lørdag den 27. februar.
Du kan hjælpe os ved at slette de reserveringer, som du ikke skal bruge. 

På alle nye reserveringsmeddelelser du modtager, vil der stå en dato for hvornår materialet senest kan afhentes. 

Fristen for afhentning af reserveringer gælder kun materialer, du har fået besked på står på Hovedbiblioteket, da vi stadig ikke har åbent i vores filialer.

Har du spørgsmål så kontakt os på telefon eller mail – se info her: Click 'n' Collect på Hovedbiblioteket